A Démonölő Démonok

A Shiina Ikrek:Shiina Kuro; 16 éves,haja fekete, szeme kék, lány.Shiina Sora; 16 éves, haja fehér, szeme kék, fiú.
A Shiina ikrek szörnysuliban.

A Démonölő Démonok

A Shiina Ikrek:Shiina Kuro; 16 éves,haja fekete, szeme kék, lány.Shiina Sora; 16 éves, haja fehér, szeme kék, fiú.
A Shiina ikrek szörnysuliban.

2015. november 22., vasárnap

6.rész:Kou

-Kou...nekem is az tetszett a legjobban.I Love Kou.-Súgom Kounak.És megcsókolom,ő vissza csókol.-Kuro,szeretlek.-Mondja és egymásra mosolygunk.-Ez nem gyors egy kicsit?-Kérdezi Sora.-Jó,akkor elmegyünk egy dupla randira.-Mondom.-Kuro,hogy neked milyen jó ötleteid vannak!-Néz rám Kou mosolyogva.-Oké,akkor ezt megbeszéltük.-Mondom.-Tudom hova menjünk!-Mondom Kou-nak.-Hova?-Kérdezi Kou.-Menjünk ki az erdőbe vadászni!Éhes vagyok.-Mondom.-Vért és húst akarok.-Mondom.-Egy ideig bérgyilkos voltam,de csak rossz embereket öltem.Miután végeztem velük, megettem őket.-Mondom.Kou elismerően bólint eggyet.-Ja,és én vagyok a leg pro-bb bérgyilkos.-Mondom mosolyogva.

-6.rész vége: )

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése