A Démonölő Démonok

A Shiina Ikrek:Shiina Kuro; 16 éves,haja fekete, szeme kék, lány.Shiina Sora; 16 éves, haja fehér, szeme kék, fiú.
A Shiina ikrek szörnysuliban.

A Démonölő Démonok

A Shiina Ikrek:Shiina Kuro; 16 éves,haja fekete, szeme kék, lány.Shiina Sora; 16 éves, haja fehér, szeme kék, fiú.
A Shiina ikrek szörnysuliban.

2016. január 22., péntek

13.rész:Miket öltél eddig meg?!

-Miket öltél eddig meg?!-Kérdezi úgy,miközben ordít.-Démon,Vámpír,Vérfarkas,Angyal,Bukott Angyal,Tündér,Elf,Boszorkány,Sellő,Mágus,Zombi..nagyjából az összes fajból párat..-Mondom miközben gondolkozom.Mindenki néz,mintha egy főgonosz lennék.-Jah,és nem egyedül öltem meg ezeket,Sorával képesek vagyunk összeolvadni.

-Naaah,rész vége :3

6 megjegyzés:

  1. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  2. Hát, nem is tudom...szerintem elcsesztem ezt a blogot...és most már másikat írok.Szerintem, majd ha lessz ötletem, akkor írok.Szerintem túl rövidek a részek..

    VálaszTörlés